Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 13, 2012
Image Size
4.8 MB
Resolution
4783×1087
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,036 (2 today)
Favourites
706 (who?)
Comments
72
×
Deku Tree Diet by WhiteFoxCub Deku Tree Diet by WhiteFoxCub
The dark secret of the Deku Tree..

--

Created using Photoshop CS4 

Add a Comment:
 
:iconsomedudefromearth:
somedudefromEARTH Featured By Owner Nov 6, 2014  New member Hobbyist Digital Artist
:psycho-cookie: 
Reply
:iconilliarovanna:
illiarovanna Featured By Owner Jun 29, 2014  Student Digital Artist
WHOA
I'm totally scared of talking trees now.
O_____O
Never helping that tree again. 9^9

"Hurry Link, there's a spider, I just ate it, KILL IT!"
*GLOMP*
"Ehh, the spider was just a snack. Hero of Time tastes much better."


XD
Reply
:iconheyimnatalia:
HeyImNatalia Featured By Owner Feb 5, 2014
"summon dessert" <3
Reply
:iconpizzademon:
PizzaDemon Featured By Owner Dec 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Super Kami Deku Tree: Navi gather the other villagers and send them into the woods to be killed and get the bodies and throw them in me AND HURRY
Reply
:iconcoweetie:
coweetie Featured By Owner Nov 21, 2013  Hobbyist
ooohhh myyyyyyyyy goood,i didnt expect this in ANY way xD
Reply
:iconkyubiman:
kyubiman Featured By Owner Oct 20, 2013  Student
High protein, just what the botanist ordered.
Reply
:icon8bitstitchpunk:
8BitStitchPunk Featured By Owner Oct 6, 2013  Hobbyist Writer
And THAT, kids, is why you never trust a talking tree!
Reply
:iconwahl-von-lugacki:
Wahl-Von-Lugacki Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lol
Reply
:iconwhitefoxcub:
WhiteFoxCub Featured By Owner Sep 19, 2013  Professional Digital Artist
:giggle: <3
Reply
:icongodflavoredbagel:
GodFlavoredBagel Featured By Owner Aug 21, 2013
GAME OVER
Reply
:iconlightdragon777:
LightDragon777 Featured By Owner Aug 10, 2013  Student Digital Artist
:nuu:
Reply
:iconcontraltissimo:
Contraltissimo Featured By Owner May 26, 2013
Oh my gaaAAAAHAHAHAHAHAHASH!! :rofl:
Reply
:iconshadowstar411:
ShadowStar411 Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist General Artist
LOL
Reply
:iconmaloire:
maloire Featured By Owner Mar 9, 2013  Hobbyist
<3 mwahahah leave the tree-hugging to the deku scrubs!
Reply
:iconsushi-ice-cream:
Sushi-Ice-Cream Featured By Owner Mar 4, 2013
I knew it!
:iconamgplz:
Reply
:iconshanforest01:
Shanforest01 Featured By Owner Feb 19, 2013  Hobbyist General Artist
Welp, there goes another hero. So much for saving Hyrule. Oh, well
Reply
:iconchameleongiant:
ChameleonGiant Featured By Owner Jan 28, 2013  Student General Artist
This is why we never,ever,ever-& i mean EVER walk up ta talkin' trees!


...(i knew navi was a traitor XD !!)
Reply
:iconshadowparadox197:
ShadowParadox197 Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist
Nooooooooo
Reply
:iconomni-time:
omni-time Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist General Artist
Brilliant XD!
Reply
:iconwhitefoxcub:
WhiteFoxCub Featured By Owner Nov 30, 2012  Professional Digital Artist
<33 x-3
Reply
:iconmullent169:
mullent169 Featured By Owner Oct 23, 2012
LOL
Reply
:iconbeachlovingirl:
beachlovingirl Featured By Owner Oct 22, 2012
lol
Reply
:iconjujulica:
Jujulica Featured By Owner Oct 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMG XD
Aw, Deku Tree, uu soooo evillllllllll.
Reply
:iconmojs:
mojs Featured By Owner Oct 17, 2012
Little Link is cute ^0^ :heart: :la:
Reply
:iconminimorrigan:
MiniMorrigan Featured By Owner Oct 17, 2012  Hobbyist General Artist
Nom
Reply
:iconyoukohikari:
Youkohikari Featured By Owner Oct 16, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LMAO!!!!
Reply
:iconkaeporagaebora3:
KaeporaGaebora3 Featured By Owner Oct 16, 2012
I kind of question as to why he has a mouth in the first place? :?
Reply
:iconuniesque:
UNIesque Featured By Owner Oct 15, 2012   Digital Artist
Pff...that's clever...simple, but clever. I dunno why i never thought if it that way~
Reply
:iconpokebw4evr:
PokeBW4Evr Featured By Owner Oct 15, 2012
XD Lol I actually did think the Deku Tree would eat me when I had Link step into his mouth.^_^;
Reply
:iconryan0ff:
ryan0ff Featured By Owner Oct 15, 2012  Hobbyist Filmographer
Nom
Reply
:iconkenichan:
KeniChan Featured By Owner Oct 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol XD
Reply
:iconcodygogreen:
CodyGoGreen Featured By Owner Oct 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
XP issy you and the deku tree have the same diet
O-e the great issy tree...nice stash B[I
Reply
:icongelgep:
gelgep Featured By Owner Oct 14, 2012
pff
Reply
:iconvioletlynx:
VioletLynx Featured By Owner Oct 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL!
Reply
:iconfurrama:
Furrama Featured By Owner Oct 13, 2012   Digital Artist
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Reply
:iconbrittoniawhite:
brittoniawhite Featured By Owner Oct 13, 2012  Hobbyist
lmfao!! NICE! Cx We Be PUNNY girls! Get it?♪ PUN-ny Girls? :'D
Reply
:icondystar:
dystar Featured By Owner Oct 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
Too right!
Reply
:icon0choe:
0choe Featured By Owner Oct 13, 2012  Student General Artist
navi- how to u have a temple inside you?

Deku tree- oh I ate some constuction hylian workers, why?

Navi-.... no reason.
Reply
:iconxxsupermariogalaxyxx:
xxSuperMarioGalaxyxx Featured By Owner Oct 13, 2012  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:iconshadowhunter1765:
ShadowHunter1765 Featured By Owner Oct 13, 2012  Student General Artist
Who Is for dessert?
Reply
:iconwhitefoxcub:
WhiteFoxCub Featured By Owner Oct 13, 2012  Professional Digital Artist
Saria? X-D
Reply
:iconshadowhunter1765:
ShadowHunter1765 Featured By Owner Oct 13, 2012  Student General Artist
Oh No!...
eh, i'll get over it
I wonder if they even taste good...
Reply
:iconwhitefoxcub:
WhiteFoxCub Featured By Owner Oct 14, 2012  Professional Digital Artist
Probably taste like green lollies :iconhappytardplz:
Reply
:iconshadowhunter1765:
ShadowHunter1765 Featured By Owner Oct 14, 2012  Student General Artist
Yes! and with a nice soft inside!
Reply
:iconoscar-ojisan:
oscar-ojisan Featured By Owner Oct 13, 2012   Artist
lol :D
Reply
:iconpoesheiky:
PoeSheiky Featured By Owner Oct 13, 2012
LOL! XD

Aww this reminds me of the picture where i first met you. D':

e-e The Deku Tree is a PEDO. This is why i lives only with children....I bet the kokiri massage his "big thick long roots" F-D

:XD:
Reply
:iconwhitefoxcub:
WhiteFoxCub Featured By Owner Oct 13, 2012  Professional Digital Artist
Awww yeah X-D Good ol' Pedo Tree 9 u 9 PFFT Sheiky X-D
Reply
:iconandrew19787:
AnDrew19787 Featured By Owner Oct 13, 2012  Hobbyist Filmographer
This got cut in the final edit XD
Reply
:iconmaga-link:
Maga-Link Featured By Owner Oct 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Lololol!!!! X'D omg I can't stop laughing!! :iconlawooplz:
Yes Navi, summon dessert, bring Mido to him! xP
Reply
:iconwhitefoxcub:
WhiteFoxCub Featured By Owner Oct 13, 2012  Professional Digital Artist
Yes! x-D
Reply
Add a Comment: